måndag 7 april 2014

The weekend

Under helgen och hela föra veckan hade jag fullt upp.

Hade som ni vet mycket i skolan och hann inte göra så många inlägg.
Men försökte att slänga in något lite då och då.

Sen kom helgen och jag trodde jag skulle få tid att blogga.
Men det fick jag inte.

Kom hem från skolan på fredag och började tömma min gamla byrå.
Random bild på mig.
Sen städade jag lite snabbt, tryckte in allt i ett hörn.
Sen började vi montera den och sen var klockan runt 20:00 och vi ville se Let's Dance.

På lördagen fortsatte arbetet och det gick väl helt okej.
Till en av speglarna gick sönder och vi var trött och tappade lusten.

Sen spelade jag även match på lördagen och vi vann.
2-1 till oss och en bra spelad match.
Kändes gött att få vinna och spela fotboll.

På söndagen, alltså igår åkte vi till Ikea igen och köpte nya speglar och lite annat.
Sen när vi kom hem byggde vi ihop den och nu var den äntligen klar.
Vi blev klara ganska sent, runt 20-21.

Men nu står den där, snyggt och prydligt.
Dock är rummet väldigt stökigt men det fixar vi imon.
När jag städat och ställt tillbaka alla grejer så är det äntligen klart.
Och då kommer det bilder, det lovar jag!!!

Men nu ska jag plugga och prata med Paulina.

Bilder: Mobilen, oredigerad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar