lördag 12 april 2014

Världens goaste och underbaraste Linnéa

Grattis till världens goaste Linnéa!

Har känt henne i ungefär 4 år men det känns som hundra.
Vi har alltid roligt och våra minnen är många.
Skrattar är något vi alltid gör när vi är tillsammans.

Vad gjorde jag innan jag träffade dig??
Hmm, tack för att du finns i mitt liv och är så himla underbar!

Här är några go'a bilder på dig.
Några fina minnen och massa FINA bilder på dig.

 
16 saker som är underbara med dig:
1. Du är sjukt rolig.
2. Du är crazy och vågar ta för dig.
3. Du är super gullig i dina glasögon. (de blåa du fick av mig)
4. Du är super sööt.
5. Du vet vad du vill.
6. Du visar vad du känner.
Hahah, minns du mattelektionen när du skrek; MEN 1x1 är 2 och kasta iväg dina grejer?!?
haha så himla kul och gulligt.
7. Du har bra klädstil
8. Coolt att du inte bryr dig om smink och sånt.
10. Kommer sakna dig på lektionerna när vi börjar på gymnasiet
11. Vi måste ses snart.
12. Du är duktig på agility med Zigge. (även om zigge inte kan någonting *host host beror absolut inte på den som säger till honom host host*) Skojja, du är super duktig.
13. Du är duktig på nageldesigns.
14: Du vågar.
15. Du är desperat efter kille <3
16. Du är helt underbar och jag hoppas att vi kommer fortsätta vara vänner.

















Du är underbar och blir alltid så bra på bild <3 <3
 

2 kommentarer:

  1. Så där många fina saker fick inte jag skrivet om mig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. -Men det var för att hon var för att hon skulle bli glad igen eftersom jag inte kunde komma. Men jag kan göra en 16 saker om dig med om du vill :*

      Radera