söndag 27 april 2014

Tur att min tränare går på gym

Haha, vilken fin rubrik det blev.

Spelade match idag och den slutade 0-0 men jag tyckte vi var jätteduktiga.
Vi hade bra passningsspel, vi pratade och rörde oss bra.

Men i slutet av matchen så skör jag iväg en boll och landade konstigt och det sa typ klick i knät.
Sen kom bollen tillbaka då min rensning inte var super bra, så jag sköt iväg den igen.
Och det gjorde väldigt ont i knät när jag gjorde det.

Jag blev liggande på planen ett tag och sen reste jag mig upp.
Kunde inte stödja så mycket på det.
Men då kom min tränare till undersättning.

Haha, han fick bär av mig från planen.
Och när vi är av planen säger han "Tur att jag gymmar"

Sen lindade vi in knät och som tur var var matchen slut.

Nu är det lite bättre.
Det har inte svullnat upp jättemycket och det är bra.
Tror det var för att vi han lindade så snabbt.

Är lite öm men tror jag är uppe och springer redan imorgon :D

1 kommentar:

  1. Tur att det gick bra. Det var nog tack vare snabb kylning och linda som det gick så bra.
    Du kommer få en snygg bränna nu när det är tejpat.

    SvaraRadera