tisdag 29 april 2014

Lite små sugen på....

Är lite små sugen på dessa grejer!


Coola Leggings
Ass snygga och coola leggings.
Är lite annorlunda och lite utanför min comfort zone.
Men jag tror jag verkligen kommer gilla dem.


Kjol
En snygg kjol till sommaren.
Har länge velat testa detta med kjol men har aldrig riktigt vågat.
Men nu känner jag att det är värt ett försök.
En sån här kjol tillsammans med en snygg tröja och en kofta, vad kan gå fel??


Shorts
Behöver ett par enkla, snygga shorts och funderar just nu på en lite, lite längre variant.


 

Crop tops
Crop tops är en annan sak jag gärna skulle vilja testa.
Tillsammans med hög-midjade byxor eller en kjol är det super snyggt enligt mig.

Får nog se om jag kan hitta dessa saker och köpa hem.
Man måste ju testa någon gång och varför inte nu??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar