onsdag 9 april 2014

Jag orkar inte mer...

Sjuk igen!

Jag orkar verkligen inte vara sjuk mer.

Jag fryser, jag svettas, jag hostar och näsan varierar mellan att rinna och vara täppt.
Jag försöker att jobba med skolarbeten men det slutar oftast med att jag somnar eller mår illa.

Att vara sjuk är så himla tråkigt och irriterande.
Man orkar gör små saker hemma men så fort man går ut eller försöker göra något mer krävande orkar man inte, man blir trött och vill sova.

För en stund sen eller innan jag började skriva detta gjorde jag lite So.
Det gick sådär, blev trött men jag kämpade på ändå.

Nu har jag tagit en paus från pluggandet och det är nog bra.
För svetten har börjat rinna i pannan medans jag fortfarande fryser.
Såå irriterande!!

Tror jag ska gå och dricka lite och kanske ta en Alvedon.
Känner att en huvudvärk antagligen är på väg.
Huvudet väger ton och det spänner i tinningarna.

Hoppas ni mår bra och har det roligare än jag.
 


1 kommentar: