onsdag 23 april 2014

Kom med posten

Igår fick jag hem ett paket från Vecko Revyn.
Hade helt glömt av att jag skulle få någonting av dem.

Jag började prenumerera på deras tidning för ett tag sen, en korttid prenumeration.
Och då skulle man få tre grejer för att man typ prenumererade, det var som ett erbjudande.

Men iallafall så fick jag hem paketet igår och jag blev super glad.
Hade som sagt glömt av att jag skulle få något så det var en rolig "överraskning"


Jag fick tre härlig grejer som jag kommer att använda mycket.
Det här fick jag:



Ett nagellack från Lóreal Paris i färgen Opera Ballerina.


En mascara från Lóreal Paris som heter Mega volume Miss Manga.
Tog tyvärr ingen bild på borsten men den var väldigt cool.
Den är smalare utåt och sen blir den större och större.
Lite som en triangel.
Har aldrig haft en sådan borste innan så det ska bli kul att testa den.

 

Sist fick jag ett par grön/blå/ mintiga hörlurar.
Testade de lite snabbt igår och de är faktiskt väldigt bra för att vara "tidnings- hörlurar"
Och mina gamla hörlurar vet jag inte riktigt var de är någonstans så det passade bra att få nya.

Det var allt jag fick och jag är super glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar