måndag 10 november 2014

Ullared



I helgen var min mamma på Ullared, Gekås och hon var snäll och köpte lite saker till mig. Jag betalade en del av sakerna och en del fick jag. Tack mamma för att du köpte detta till mig. Är jätteglad och så nöjd med allt.

Det jag fick/ köpte är det ni kan se på bilderna ovan; En väska som jag tycker är sjukt snygg och är i en väldigt bra storlek. Den är inte för stor och inte för liten, utan perfekt. Tycker speciellt om tofsarna, de är så söta. Sen fick jag en chokladkalender med prinsessor på. Liksom vem vill inte ha det?? Snart är det ju faktiskt december så man måste vara redo. Två nutella-to-go som alltid är gott och perfekt snacks till plugget. En chokladmask, en sådan som jag precis använde. Då har jag en till att se framemot. Ett super snyggt skärp som tyvärr var lite stort men ska försöka göra ett nytt hål så jag kan använde det. För det är super snyggt och jag behöver verkligen skärp. Sen är det tre (5) smink relaterade saker, En mascara, tre lösögonfransar och ett packet ansiktsservetter. Och sist men inte minst en DEO. Nää, nu skoja jag lite ett par jeans fick jag också. Fast de är inte med på bilderna. De är ett par helt vanliga svart jeans som sitter som en smäck. Är verkligen supernöjd med allt så Tack Mamma :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar