torsdag 6 november 2014

Mammas kollega Anna

Måste bara säga ett stort tack till min mammas kollega Anna.


Denna lemonaden är så himla god och jag har redan druckit upp två... oops. Jag vet inte vad mer jag kan säga än att de är sjukt goda och att ni borde testa dem. Märket heter Lorina och finns i vissa bakbutiker och på citygross. Jag har testat 2 eller 3 olika och jag har tyckt om alla. De är speciellt goda på sommaren med en massa is. Sen kan ni spara de snygga flaskorna och återanvända dem.  Om ni har testat dem vad tycker ni om dem?? Vilken gillar ni bäst?? om ni inte har gjort det tycker jag ni borde det, för de är så goda. Själv vill jag gärna testa den som heter "Pink Lemonade" för det finns två olika och jag har bara testat den ovan av de som är "pink lemonad"

1 kommentar:

  1. Jag ska säga till Anna, att hon ska gå in och läsa.
    De är goda, jag vet, jag har också druckit en del . Mmm med mycket krossad is låter gott.
    Snygg bild.

    SvaraRadera