fredag 14 november 2014

Tre Nya Favoriter?



Igår fick jag hem ett paket från Gina tricot. Jag hade beställt två tröjor och ett par byxor. Kan ni gissa vilka tröjor?? Om ni gissade på två stickade tröjor, de som jag la upp här på bloggen för ett tag sen så var det rätt.


Egentligen skulle jag bara beställa tröjorna men sen såg jag byxorna så jag slog till på dem med. De är lite udda men jag tycker ändå dem är coola och lite roliga. Dem är lite utanför min comfort-zon men jag har börjat våga mer när det kommer till kläder, vilket jag tycker är väldigt roligt. Jag får mer i garderoben, nya snygga outfits och flera stilar att välja på. Så här ser byxorna ut och jag vet att alla inte kommer tycka dem är snygga men jag gör det och det är det som räknas.


Kanske blir dessa kläder nya favoriter.. vi får helt enkelt vänta och se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar