lördag 8 november 2014

Två Böcker + En Anteckningsbok





    

För ett tag sen beställde jag dessa böcker från Bokus och nu har de äntligen kommit. Det är två böcker och ett anteckningblock. Den första boken heter The Pointless Book och är skriven av youtubern Alfie Deyes. Det är inte en bok man läser utan mer en bok full med lekar och saker man ska göra. Som min kompis sa: "Det är typen en lekbok" och ja, så kan man beskriva den. Sen är det en vanlig bok också och den heter 8 saker du aldrig skulle våga. Läste om den i VeckoReyn och tyckte den verkade bra så beställde den och tänkte läsa den nu i helgen. Sist är det ett anteckningblock där det på framsidan står: "Keep calm and have a cupcake" Tänkte ha det som en bakbok. Ska skriva ner massa recept som jag tycker om så jag kan hitta dem sen :P

Och ja, det var det jag beställde för denna gången. Har ni några boktips??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar