torsdag 6 november 2014

Höstlov // Lazy Days

Nu har det nästan gått en vecka sen höstlovet var, tiden går fort. Jag hade ett superbra lov och det var verkligen ett lov som behövdes. Kände att mina batterier behövde laddas. Jag gjorde så mycket roligt och var med mina underbara vänner.

Jag var bland annat med Paulina, Linnea och Emelie. På torsdagen var jag med Linnea och vi träffades i stan. Gick runt, fikade och hade det mysigt. Sen träffade vi Emelie och var med henne. Vi typ pratade och skrattade och hade det mysigt hela kvällen. Sen var vi med varandra på fredagen också, på halloween. Vi gjorde inte så mycket och det blev en ganska tidig kväll men hade det kul och det är det som räknas.



 

Sen på helgen var jag och familjen barnvakt till sötaste Matilda och Emelie. De sov över från lördag till söndag. Vi ringde Jessica och sen kom hon med söta Leon och Albin. Så det blev ett riktigt barnkalas, haha kändes lite som ett dagis. Men det var väldigt kul och de små "skitarna" var så söta.
Sötaste lilla Emelie
Och storasyster Matilda
Underbara Jessica och Emelie
Sötaste lilla Albin
Hur söt kan man vara?
Hade även träning på söndagen också och sen var lovet slut vilket var mindre kul. Vad gjorde ni på lovet då??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar