söndag 30 november 2014

Nerbäddad

Under helgen har jag legat i sängen nästan hela tiden. I torsdags började jag få ont i halsen och sen blev det bara värre. På fredagkväll började jag få feber och nu har den gått lite upp och ner sen dess. Så jag har tyvärr inget roligt att berätta mer än att jag har varit sjuk och nerbäddad i min säng. 

Nu skoja jag lite med er. I fredags hade jag en underbart rolig kväll med två av mina bästa vänner, Emelie och Linnea. Vi skrattade och dansade och sjöng och hade det så kul. Vi måste verkligen göra om det snart. Hur kunde jag glömma det?!? fy på mig!!

Men nu orkar jag inte skriva mer, känner att jag kommer somna på tangentbordet om jag inte slutar nu. Hahah, jag hoppas på att bli frisk snart så jag har något roligt att skriva men hoppas ni har det bra. Kram kram 

Har tyvärr inga bilder... tråkigt inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar