lördag 8 november 2014

Mysig Lördag





Efter att jag tog bort sminket för dagen bestämde jag mig för att göra en ansiktsmask. Det blev en chokladmask, anti-stress. Kände mig lite som ett lermonster vilket var lite kul. Men sen satt jag i soffan och kollade på så mycket bättre medan ansiktsmasken gjorde sitt. Det var skönt och avslappnande. Ska nog börja använda det oftare. Man blir så lugn och avslappnad och huden känns så fräsch efteråt. Efter ca. 15 minuter sköljde jag av den och smörjde in mig med min ansiktskräm för extra fukt.

Pappa hade tagit fram briéost så jag hämtade lite sirap och blandade lite hasselnötter, solrosfrön och kokos. Det blev så gott och dessutom såg det väldigt fint ut på tallriken. Gillar att lägga upp maten/ fickan lite snyggare på tallriken. Blir så mycket roligare att äta och det känns mer speciellt. Men hursomhelst var det supergott och vi hade det mysigt. 

Nu kollar jag på Yes Man och det har precis börjat nu så ska kolla. Ha en fortsatt trevlig lördag så ses vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar