torsdag 26 juni 2014

Som ett barn på julafton


Jag blev som ett barn på julafton!
Har aldrig blivit så glad av att hämta posten.

Vaknade ganska sent som vanligt idag.
Sedan gick jag ut och kollade posten, skulle se om brevet med antagningen hade kommit.
Det hade den inte, men ett packet trillade ut på mig...

Jag kollade lite snabbt på det och sen tog jag ut det och lite annan post.
Då ser jag vad det är, det är min Juni Box, min glossybox!
Blev så glad!!

 Glossybox
Klicka på bilden för mer info om glossybox.

Har ganska nyligen börja prenumerera på den så detta är min andra box.
Den första var jag tvungen att hämta ut hos posten, så jag trodde jag skulle behöva göra det varje gång.
Det var därför jag blev så förvånad!

Jag skyndade mig in och öppnade den.



Det var inte en vanlig ljus rosa box.
Utan den var designad av Lovisa Burfitt.




Det var massa roliga saker i, som jag är spänd på att få testa.
Mest glad är jag för mascaran från Benefit Cosmetics.


Från vänster till höger:
Naobay, protective shampoo & shower gel.
Färg, kajalpenna/ inliner.
Nivea, In-shower body milk
Benefit cosmetic, They´re real! mascara
Naked lips, Organic lip balm, sea buckthorn
Schwarzkopf pro, BC oil miracle finishing treatment

Jo, i denna boxen fick man en bonus.
Man brukar få 5 produkter men denna gången fick man 6 st.

Glossybox
Klicka på länken ovan för mer info.
Jag rekommenderar verkligen att börja prenumerera på glossyboxen om ni gillar skönhet.
Man får testa nya produkter som man i vanliga fall inte kanske köper.
Produkterna du får är från kända och super bra märken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar