fredag 20 juni 2014

❤ Såå snygga ❤

Jag tycker det är super snyggt med klackar.
Dock äger jag inga och har inte gått i några för den delen heller.
Om det inte räknas när man var liten och testade sin mammas eller mormors.

Men jag skulle så gärna vilja köpa ett par och börja använda det.
Sen skulle jag även kunna köpa ett par bara för att de skulle vara snygga i hyllan.

T.ex dessa.
Vet inte hur många gånger jag tittat på dem.
Pricilla laceup bl star 1
De är såå snygga! (♥‿♥)
Men de är typ 13cm klack så kanske inte de bästa att börja med.
Men skulle kunna ha dem i hyllan så länge!

Även dessa kan få stå i min hylla.
Pricilla Stiletto sil sta


Eller ett par såna här till en gullig sommarklänning.
Bree Berlin805680 EVAKil

Haha tror jag kommer bli en skooholic när det gäller klackar.
För nästan alla klackskor är smala vilket passar min smala fot extremt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar