måndag 23 juni 2014

306 sidor senare ✎

306 sidor senare har dagen börjat närma sig sitt slut.

Som sagt började jag på en ny bok idag och den har jag nu läst ut.
Den var bra och för mig en perfekt sommarbok

Den var lättläst och härlig.
Katarina von bredow skriver bra och lättlästa böcker.
Man fastnar och jag tycker inte det finns något bra ställe att sluta läsa på.
Man lämnas alltid frågande om vad som ska hända här näst.

Jag läste boken Expert På Att Rodna.
(Jag vet att den är ganska gammal)
Och jag är en sucker för böcker som handlar om tonåringar och kärlek.
Där det händer roliga, söta, gulliga, oväntade saker.

De är så lättlästa och man fastnar så lätt i dem.
 Expert på att rodna
Klicka på bilden om ni vill läsa mer om boken och ev. köpa den!

1 kommentar:

  1. och jag älskar att du läser!
    Tror att det finns fler böcker av henne i hyllan där uppe.

    Kram

    SvaraRadera