onsdag 25 juni 2014

Så himla skönt!

Jag Kom In!
Är så himla glad att jag kom in på mitt förstahands val!

Så skönt att man inte behöver gå runt och oroa sig för det mer.
Nu är det klar, jag kom in och kommer få gå på linjen jag ville och på skolan jag ville.

Nu kan jag ha sommarlov och inte behöver inte tänka mer på skolan fören i augusti.

Definitivt antagningsbesked för Cornelia
Här ser du resultatet av definitivantagningen.
(definitiva uppgifter)
Program/Inriktning/ProfilSkola/KommunResultat

1Hantverksprogrammet
Övriga hantverk: hår och makeupstylist
Drottning Blankas gymn Göteborg
GÖTEBORG
Antagen

OBS!
Gymnasieantagningen prövar dina val rad för rad. Så fort du blir antagen på ett val stannar prövningen. Du kan med andra ord inte bli antagen på mer än en utbildning.

Hoppsan det blev lite konstigt i kanten där!
Men det får vara, för jag är super glad för att jag kom in!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar