onsdag 25 juni 2014

Random men roligt!

Haha, det blev lite som ketchupeffekten där.
Först kom inga inlägg sen kom de flera.
...och nu kommer det ett till!

Vet inte riktigt vad jag tänkte att detta inlägget skulle handla om.
Men jag ville skriva ett...

Hm.. vi kan göra en 10 grejer om mig!

1. Jag heter Cornelia
haha, det visste ni ju inte :P

2. Jag behöver glasögon.
Jag har glasögon men brukar för det mesta använda linser.

3. Jag spelar fotboll.
Dessutom med de som är några år äldre än mig.

4. Jag önska ibland jag kunde bli riktigt duktig på något.
Så duktig att jag nästintill skulle kunna leva på det.
T.ex fotbollen eller denna lilla bloggen.

5. Jag har en hund sim heter Zigge.
Han är världens snällast och gosigaste hund.

6. Jag har två storasyskon, en syster, Felicia och en bror, Kevin.
Och båda dem är väldigt överbeskyddande.

7. Jag tror jag kommer bli en skooholic när det gäller klackar.
För de är såå snyggt med klackar och dessutom är de väldigt smala.

8. Jag älskar inredning, mode, design, smink, styling och sånt.
Fast jag inte använder super mycket smink eller har några speciella kläder.

9. Jag ligger alltid och håller på med mobilen i typ en timme innan jag somnar.
Någon mer än jag som gör det??

10. Jag har precis gjort ett helt random inlägg som jag hoppas att ni tycker är roligt ändå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar