lördag 28 juni 2014

Nostalgi

Nostalgi
Eller heter det så??

När man typ får en flashback till sin barndom...
Iallafall så är detta två spel som jag ofta spelade när jag var liten.
Om jag ska vara ärlig så spelar jag det fortfarande ibland, när jag har tråkigt.

Jag och min kompis Emelie spelade några såna spel igår och det var superkul.
Bland annat dessa två:

free glitter text and family website at FamilyLobby.com
 BombJack

Minns att jag älskade detta spelet när jag var liten.
Jag och mina syskon brukade turas om att spela (här var det rättvist) och kom faktiskt ganska långt.
Om jag inte minns helt fel...

Kan meddela att det var och är ganska svårt
Vill du testa spelet?? Klicka på bilden.



free glitter text and family website at FamilyLobby.com
Ett annat roligt spel jag brukade spela.
Brukade oftast spela med någon av mina syskon eller kompisar.
Det blev alltid en riktig kamp i slutet.
Det var på liv och död, haha skoja bara.

Nu är jag iallafall en mästare, inte för att skryta.
(så stolt att jag är duktig på ett barnspel)
 FirePlay
klicka på bilden om du vill testa spelet.

Han ni spelat något av spelen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar