söndag 19 oktober 2014

Torsdag // Fredag // Lördag

Oj, vilken usel uppdatering det blev...

I Torsdags skypade jag med Paulina och av någon anledning började vi sjunga på gamla high school musical låtar. Vilket slutade med att jag hade ett high school musical maraton. Haha kollade på alla tre filmerna och jag sjöng med till de flesta låtarna.

I Fredags hade jag studiedag och jag kan säga att det var inte mycket pluggande. Jag åkte till backaplan med mamma för att handla och sen åkte vi till massören. Så sjukt skönt, kände mig lite som ett geléhallon efteråt men så avslappnad. Sen åkte vi hem och jag vilade ett tag. Senare på kvällen målade jag och mamma om i hallen, skönt nu är det klart. Vi kollade på idol samtidigt och hade det mysigt. Efter det var vi riktigt sega och trött så det blev direkt ner i sängen.




Igår hade jag träning som vanligt. Segt att behöva gå upp och träna vid tio när man bara vill ligga kvar i sängen. Men efter träningen känner man sig så duktig och man har hela dagen framför sig. Medan andra knappt har gått upp ur sängen. Sen hjälpte jag mamma med middag och efterrätter då hon skulle ha gäster. Fram mot tio, elva tiden hade de gått hem och jag trött efter en lång dag. Men slappade lite i soffan innan jag gick och la mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar