onsdag 22 oktober 2014

DashUp


Laddade ner spelet DashUp på mobilen för någon dag sen och jag är fast. Jag är jättedålig på att förklara men jag ska göra ett försök. Man är en liten boll och så klickar man på skärmen för att få den att gå uppåt. Man ska då akta sig för vita plattor som rör sig men det ända man kan få bollen att göra är att gå uppåt. Förstår ni?? Det är jättesvårt att förklara men det är lite beroendeframkallande. Själva spelet är väldigt enkelt uppbyggt och enkelt att förstå men tro mig det är inte alls så lätt som man kan tro. Men ni borde verkligen testa det!

Hahah, vet egentligen inte varför jag gillar det så mycket men det gör jag. Det heter som sagt DashUp  och det är gratis. Gå och ladda ner det och berätta vad ni tycker sen.

Mitt rekord just nu är 20...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar