söndag 12 oktober 2014

En helg fylld av glädje


Nu är det söndag och helgen går mot sitt slut. Denna helgen har varit fylld av glädje och mys.

I fredags var jag i stan med mamma och sen åkte vi till Lotta och Victoria på middag. Det blev en god middag med massa prat och mys. Tycker vi får ses snart igen, det är alltid lika mysigt att vara med dem.

Igår städade jag mitt rum för Emelie, Paulina och Linnea skulle komma. Det var så länge sen vi alla var tillsammans och det var verkligen roligt att påträffa alla igen. Vi gjorde en egen pizza med en massa ost, tror det var typ ett halvt kilo, hahah. God blev den och roligt hade vi när vi gjorde den. Sen hängde vi på rummet och bara pratade skit. Vi var ute lite också. Fram mot små timmarna sa vi go natt och släckte lampan, då hade Linnea redan somnat.

Uppvaknandet idag kunde ju ha varit lite bättre. Ramlade ur sängen och sen ville Linnea att vi skulle gå upp. Men vi var fortfarande trött hon hade ju somnat tidigare. Men hon var så sööt när hon hoppade runt och försökte få oss andra att vakna. Hon lyckades dock inte, vi ville sova mer.

Men nu ligger jag i soffan och vilar, är fortfarande trött. Fick inte den bästa sömnen och inte tillräckligt för den delen heller :P

Men helgen har iallafall varit väldigt rolig och fylld av glädje. Tog tyvärr inga bilder då jag hade fullt upp med att ha roligt och umgås med mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar