onsdag 1 oktober 2014

Lunchdejt med mamma och pappa

Räksallad


Idag hade jag mitt första utvecklingssamtal på drottning blanka. Eftersom vi inte hunnit med så mycket än så var det mer frågor om hur man trivs, vad man tycker om skolan och så. Men Katja min mentor verkar ha hunnit få en bra uppfattning om vem jag är så det var ju bra.

När vi var klara där var klockan inte mycket och vi var alla lite hungriga. Det var ju faktiskt lunchtid. Så jag fick önska vad vi skulle äta och jag valde Slimfood. Var så sjukt sugen på en fräsch och god räksallad. Deras räksallad är så himla god och portionerna är mer än lagom. Får alltid med mig en doggybag. (fast den är slut nu, hehe) Vad jag vet så ska deras andra sallader vara lika goda, men har själv inte testat dem.

Om ni inte har ätit där så rekommenderar jag det starkt. Det är super gott. Bra, stora portioner. Fräscht och personalen är super trevliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar