tisdag 28 oktober 2014

Halloween med Julia


Sorry, att bilderna är så suddiga, tagna med mobilen...

Va med Julia idag och vi gjorde lite halloween smink. Haha, det blev inte precis som vi hade tänkt oss men vi hade sjukt kul. Jag sminkade henne till en docka med konstig mun och stora ögon. Kan inte säga att jag var så nöjd med hur det blev men det kan bero på att jag kan vara väldigt petig och kanske lite av en pedant (även om jag inte vill erkänna det) Sen sminkade Julia mig till en dödskalle och hon gjorde det väldigt bra. Sen fotade vi och skrattade och hade det allmänt roligt. Tror hon skulle lägga upp bilderna vi tog på sin blogg, klicka här så kommer ni dit.

Hade en riktigt rolig dag med Julia men nu ska jag hoppa ner under täcket och säga go´ natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar