onsdag 15 oktober 2014

Onsdag

Random collage från dagen, haha. 

Idag började jag sent igen. Hade två lektioner, en mattelektion där vi började på ett nytt kapitel och en svenska lektion där vi kolla på någon föreläsning om hur man ska tala inför publik. Sen slutade vi, men vi hade en "lektion" kvar, vi skulle läsa en text hemma och skicka en selfie till läraren. Hahah bilden jag skicka va jätteful.

Sen har jag tränat i regnet och planen var typ en stor vattenpöl så blev väldigt kall. Men vi hade kul iallafall. Dock blev inte min köldallergi så glad, hehe ena låret blev lite knasigt. Men, men sånt får man tåla.

Nu ligger jag i sängen och funderar på att släcka lampan. Är väldigt trött och känner att jag behöver all sömn jag kan få. Så jag tror jag ska gå och lägga mig, go natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar