måndag 7 juli 2014

Vad är det som luktar?!?

Idag var jag i stan med mamma.

Vi åkte in vid lunch för mamma och pappa skulle prata lite med Felicia.
Så jag hängde med för jag skulle ändå till osteopaten sen.

När de hade pratat klart gick jag och mamma lite i stan.
Jag köpte lite saker, inget märkvärdigt men kan lägga ut det sen ändå.
Vi köpte bland annat jordgubbar och mango.

När vi sedan var på väg in till Brunnsparken och sitter på en spårvagn känner vi att det luktar lite konstigt.
Vi luktar på plastpåsarna med mango och jordgubbar....

De luktar konstigt....
Vi tror att det är plastpåsarna, för både jordgubbarna och mangon luktar och de låg i två olika påsar.
Vi hade lite teorier om att det kunde bero på vädret.
För ena sekunden var det varmt och kvavt, andra sekunden var det regnigt.

Bild: Google
När vi kommit till Nordstan och handlat det vi skulle, bestämde vi oss för att slänga påsarna och lägga ner frukterna i andra påsar. Som inte luktade konstigt.

Vi fixade min laddare och sen gick vi till osteopaten.

På väg hem därifrån kände vi att lukten fortfarande var kvar, hahah det kanske inte var påsarna.
När vi  hoppade av på våran hållplats har vi bestämt oss för att det är mangon som luktar.
Vi var säkra på det!

Så vi beslutade oss för att slänga den.
Det kändes som en lukt som skulle fastna i huset, inte bra.

Men nu är jag hemma och har ätit middag.

Kommer strax fler inlägg om dagen, osteopaten, middagen, vad jag köpte och lite sånt.
Så kolla in snart igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar