torsdag 10 juli 2014

Haul i skrift

Här kommer haulen som inte ville vara med för två dagar sen.
Vet fortfarande inte varför de inläggen inte kom upp.
Men nu gör jag ett nytt försök.

För er som inte vet vad en haul är 
så är det en video eller ett inlägg i skrift där man visar vad man köpt.

Jag köpte som sagt inget märkvärdigt men tänkte det kunde vara kul att visa.
Så detta är vad jag köpte:

På hm köpte jag två halsband.
Och jag hade ett presentkort där, så jag betala 3 kr för dessa två halsband.



Det andra ser ut så här.


Det första halsbandet kostar 99 kr och det andra var på rea för 30 kr.

På ÖoB köpte jag detta:
 Det bästa torrschampot enligt mig, Batiste i den vanliga doften. 
 En perfekt liten spegel som man kan ha i väskan. Den har en vanlig spegel och en spegel som förstorar.
Sist köpte jag även två paket med världens bästa avsminkningsservetter.
Sminket går bort lätt. De doftar fräscht. Och återfuktar med aloe vera.

Torrschampot tror jag kostade runt 30-35 kronor.
Spegel kostade kanske 20 någonting.
Och sminkservetterna kostade 10 kr st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar