onsdag 9 juli 2014

Internetfri dag

Har haft en nästintill internetfri dag idag.
Har legat på stranden med underbara vänner hela dagen.
Kommer lite bilder imorgon.

Sen har jag bara låtit mobilen vara under kvällen.
Känner att det är ganska skönt att bara vara.
Inte kolla alla sociala medier och appar.
Bara vara i nuet och slappa.


Jo, igår la jag upp tre inlägg.
Men det verkar som att det har blivit något fel.
De har inte kommit upp och finns inte i utkastet heller.
Ett av inläggen fanns i utkast men då var det inte hela inlägget utan rubriken och tre meningar.
Så irriterande!!
Jag hade skrivit. Tagit bilder. och var väldigt nöjd med dem.
Kände mig dessutom duktig som hade lagt ut tre inlägg under dagen.

Så imorgon kommer även de inläggen upp.
Så imorgon får ni fyra inlägg + något vanligt också.
Så det blir mycket att läsa :D

Men nu ska jag gå och fortsätta min internetfria dag.
Om man räknar bort att jag använder internet nu.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar