torsdag 10 juli 2014

Tisdag

Så här spenderades min tisdag.
Här är ett till inlägg som inte ville komma upp.

Vi köpte en ny hawaiian tropic för några dagar sen och jag är så glad.
Det är en tanning oil, alltså en olja som gör att man ska få mer färg av solen.
Men det är verkligen inte därför jag använder den.

Jag blir väldigt brun ändå så jag använder den mer för att den luktar så sjukt gott.
Kan inte riktigt beskriva doften men det luktar super gott.
Och när jag känner den doften och den värmande solen så är det verkligen sommar för mig.

Sen blåste jag upp en luftmadrass eller heter det så??
Iallafall så blåste jag upp en sån.
Och sen låg jag på den i poolen.
Solade. Badade.

Sen fikade vi.
Glass. Jordgubbar. Grädde. Maränger.

Och jag är väldigt glad att jag gjorde allt detta.
Att jag solade och badade och var ute.

För från ingenstans började det regna. Mycket.
Och sen kom blixtar och buller.
Världens oväder.

Men som tur var försvann det efter några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar