måndag 7 juli 2014

Spaghetti eller Gelé-råtta

Känner mig lite som en kokt spaghetti eller en gelé-råtta.

Var som sagt hos osteopaten idag.


Var lite stel i axel och kunde inte få den att "glida" i axelleden.
Tror det var något sånt.

Sen hade jag lite muskelknutor och annat runt min skadade axel.
Så det fixade han.

Sen gjorde han nåt med höfterna, ryggen och skulderbladen.
Men det var mest för att av min axel inte ska behöva arbeta så mycket som den gör.

Kanske låter konstigt att fixa ryggen, höfterna och skulderbladen när det är axeln jag har problem med.
Men jag är överrörlig så han kan inte göra så mycket åt min axel.
Men däremot kan han göra så att den inte behöver arbeta ihjäl sig.

Så nu har han arbetade sin magi och jag känner mig som en spaghetti, haha.
Men det blir lite bättre ett tag vilket är skönt.
Och dessutom blir kroppen mer avslappnad.

Ha det nu lugnt så ses vi sen <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar